som sagt april april

Hej och god 1 april. Haha. Jag måste Kåre 1 April till den roliga dagar. Den dag där man faktiskt får fuska utan att någon sur på dig, eftersom du måste nästan säga "April dåre" i slutändan. Allt Facebook är full av stater som säger att någon kommer att ta ett hål i tungan, och jag är faktiskt en av dem. Jag gillar 1 April, så varför inte skriva i min status att "jag ska till Turkiet." Mohahha.

Påsk solen i Magnus Åberg stänga av och på. Jag vill ha sol hela tiden. Det hade gjort mig något för att uttrycka det så. Fram till sommaren skor, nu går vi ut till skogen. Veellll, eftersom vädret är osäkert, jag sitter hellre inne. Jag älskar choklad. Choklad = röra. Bananer var redo som en liten påsk ägg på kökssoffan, kan man knappast förvänta sig något annat än att ätas upp, med rinnande choklad över dem. Om du gillar smält choklad med banan? Döm inte mat av utseende, eller?

Kommentarer
Postat av: alexandra - VaADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hihi din blogg e ju fin:) kämpa på bara (:

2010-04-02 @ 01:19:44
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0